maandag 22 september 2014

Time for Tilda!

 
Met de schattige MDF klok van Let's Get Bizzee heb ik dit project gemaakt. Het papier op de klok is van Pion Design. Deze klok is Step by Step te zien in het boekje van de DooHickey Club, deel 1. Op dit moment is deel 3 van de DooHickey Club op de site van Magnolia nog te bestellen.
 
De schattige stempels zijn van Magnolia en komen uit de Lost and Found Collection 2014. Ze heten Tilda with Fantasy Flower en Write a Message Tilda.
 

 
Ik heb beide Tilda's in dezelfde tinten gekleurd met Distress Inkt, Distress Markers en Re-Inkers.
Ik heb hiervoor o.a. de volgende kleuren gebruikt:
Milled Lavender, Victorian Velvet, Pumice Stone, Black Soot, Fired Brick, Vintage Photo, Tea Dye, Walnut Stain en Antique Linen.
 

 
De schattige bloemen zijn gemaakt met diverse DooHickey's. De prachtige blaadjes in houtkleur en het centrum van de klok zijn met prachtige spullen van Unique Hobbyproducts gemaakt.

 
Om de klok af te maken heb ik kant, parels, Stickles, rhinstones, spacers en kaasdoek gebruikt. 
Ik wil je alvast bedanken voor het bezoeken van mijn blog en natuurlijk vind ik het weer super lief als je even een berichtje voor mij achterlaat.
 

Veel liefs,

Monique xxx

8 opmerkingen:

  1. Hallo Monique,

    Wat is dit weer schitterend en ook weer zo mooi gemaakt en ik heb mijn DooHickey Kit 3 al besteld hoor ik vind de kerst stansen geweldig die kan ik heerlijk op mijn kerst kaarten gebruiken ik ben benieuwd wat jij er allemaal mee gaat maken hoop snel iets op je blog te zien.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is het weer een plaatje. Zo jammer dat je geen workshops meer geeft. Dit zou een geweldig project zijn.
    Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh dit is echt genieten Monique, wat heb je er een mooie creatie van gemaakt. Alles is tot perfectie op elkaar afgestemd en met aandacht in elkaar gezet en dat is te zien. Genieten dit..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Monique prachtig gewoon! Heb er geen woorden voor. Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige klok Monique. Weer een plaatje om naar te kijken. Veel liefs Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat raar Monique ik had op je pracht creatie gereageerd maar hij is niet geplaatst, wat een schitterend project zeg, en wat een werk maar hij is prachtig liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Janny!

      Geen idee wat er is gebeurd, maar in ieder geval superlief dat je het nog eens probeert!

      Veel liefs,
      Monique xxx

      Verwijderen
  7. This is gorgeous, what a pretty scene you've created, beautifully done
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen