dinsdag 26 juni 2012

Pirates! Treasure Chest & Magnolia Ink


Nu de prachtige nieuwe Magnolia Ink in de winkels ligt wil ik je nog even wat details laten zien van de Treasure Chest die ik voor het vorige blad gemaakt had.

De basis is een houten doos met vakjes uit de webwinkel van Doe@ding.

Het papier dat ik heb gebruikt is van Magnolia.


Hier zie je kist vanaf een andere hoek. De schatkist op de kist heb ik gemaakt met papier van Tim Holtz. Hij is opgebouwd uit allemaal kleine, geschuurde en oud gemaakte strookjes. De leren banden zijn met grungeboard gemaakt. De prachtige juwelen zijn gemaakt met guirlandes van Magnolia.


Dit is een detail van de kist. De stempels zijn allemaal van Magnolia.


De landkaart heb ik geprint van het internet op aquarelpapier. Verder heb ik wat kaasdoek gebruikt.
En dan is dit de nieuwe edite van Magnolia Ink "Follow your Dreams". Op de voorkant staan mijn lieve DT collega's Lillemor en Camilla, uit Zweden.



Nieuwsgierig geworden naar wat er nu in de Magnolia Ink staat? Kijk dan snel op de webwinkel van Doe@ding en bestel er dan snel één.

Ik wil je alvast bedanken voor het bezoeken van mijn blog. Ik zou het ontzettend leuk vinden als je even een berichtje voor me achterlaat.

 

Veel liefs,

Monique xxx


63 opmerkingen:

  1. Wauw Monique, wat heb je dit supermooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Monique...this is just amazing! I looove everything here, the little pirates and all embellishments so perfectly matching!
    Hugs Lillemor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend Monique hoe krijg je het tch voor elkaar , gr Humartine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super weer Monique! En wat gaan we 1 september doen??
    Groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer helemaal toppie!!! Supergaaf idee!!! Een gezellige avond, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cordine,

    Het wordt een sleutelkastje, als hij af is laat ik hem op mijn blog zien. Nu eerst nog even hard werken voor de nieuwe Magnolia Ink. Dus nog even wachten, maar het komt goed.

    Veel liefs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A fantastic scene ! Wonderful designed !
    All of it is gorgeous !
    Greetings Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend gedaan Monique.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Monique,
    Wat een geweldig project, nu zie je het in ieder geval van verschillende kanten.
    Een mooi piratenproject. Super.

    Groetjes,
    XX, cora.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow hij is echt super gaaf
    heel erg mooi gedaan

    grt Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Monique,
    Wat is dit weer supergaaf geworden!! Prachtig!
    De 'kraaltjes' ook die over de rand van de schatkist hangen.......zo leuk!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. OMG,Monique, this is incredibly gorgeous....adore all the fabulous details surrounding those adorable Maggies!!!! You created a most awesome treasure chest...absolutely exquisite!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat prachtig! Ik weet niet waar ik eerst kijken moet......bedankt voor de inspiratie!
    liefs, Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nondeknetterswat is dit weer een schitterende creatie Monique!

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. helemaal top hoor ..echt leuk om te zien en lijkt me vooral leuk om te maken.
    liefs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Monique
    Super mooi doosje met kistje er op heel mooi gemaakt!!!!groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jeetje Monique, wat een schitterende creatie. Hier ben je een tijd mee bezig geweest zeg. Maar het resultaat is supertastisch!!! Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Whoo wat is dit gaaf en wat een super, je weet ook echt van alles iets prachtigs te maken
    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I love your pirates, awesome project. There are so many details and the treasure box is incredible. Just love the whole thing!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een kunstwerk. Schitterend
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw wat leuk weer geweldig hoe kom je hier op zeg knap hoor gr natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Och Monique hoe geweldig stoer en....ben zo benieuwd naar je *schat* hi,hi,...geweldig dik compliment want hij is te gek weer hoor.

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. What an amazing and clever project this is, Monique. I LOVE this! I wonder, do you color with DIs or copics? Thanks dear, hugs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat gaaf en stoer wat heb je dat knap gedaan je moet er maar op komen.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hi Angela,

    Thank you for your sweet message. I always color with Distress Ink.

    Bigs hugs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat prachtig creatie.
    Super met die piraten en de schatkist
    Fijne dag
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Monique,
    Ik kan alleen maar WOW zeggen, wat een onwijs mooie creatie is dit en wat een werk.... Ongelofelijk gewoon, jij bent echt van de details.

    Heel veel freubelgroetjes,

    Hilde & Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  28. een schitterende creatie Monique ,leuk die schat en inhoud super leuk bedacht en uitgevoerd ! Top !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  29. hoi monique
    wat heb je er een prachtig sprookje van gemaakt,naar zoiets kan ik heel lang kijken en genieten,SUPER!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Monique,

    Wat is hij ontzettend gaaf geworden.
    Zo goed zie je hem dus niet in de Magnolia Ink.
    Prachtig uitgewerkt heb je hem.
    Ik ga nu naar Bamba om de nieuwe ink te halen en ben weer zeer benieuwd naar je bijdrage.
    Zaterdag hebben Liesbeth en ik weer genoten en kijken alweer uit naar de volgende Ws van jou en Angela bij doe@ding.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. geweldigggggggggg wat gaaf gemaakt ,superrr hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wow! This is an stunning creation, simply fabulous! Hugs, Ivonne

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Dit is weer kunstwerk Monique.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een super gave creatie.
    wat zal hier veel tijd ingezeten hebben.
    Erg mooi!

    Lots of butterfly kisses

    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een prachtig kunstwerk monique zoveel mooie details daar kan je naar blijven kijken, echt schitterend.
    Liefs jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ohhh wowwww Monique,wat heb je dit schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. supercreatie en zo mooi monique
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Schitterend Monique, heb er werkelijk geen woorden voor! Kijk mijn ogen uit, SUPERSSSSS!!!!!!

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  39. supperrrrrrrsuperrrrr gaaf gemaakt Monique
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Heel erg mooi Monique! Echt geweldig!
    Groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Helemaal geweldig hoor, ik ben stiekem wel heel erg jaloers op jou "kunst". Ik hoop dit ook ooit te kunnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Oh wat ontzettend mooi project. Goed dat je de foto's hier ook hebt neer gezet.In het blad zie je dat niet zo goed. Ik ben benieuwd wat er in het nieuwe blad staat. Gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat is die leuk geworden,stoer en met die juweeltjes,echt super !!!XXx Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wauw wat ziet dit er weer schitterend uit Monique.
    Een echte blik vanger.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Het is weer een gweldig kunstwerk geworden helemaal top groetjes petra

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hi Monique, ik hoorde van Cordine dat ze al geboekt had voor 1 september voor het maken van een sleutelkastje en dat deze datum al vol zat.Nu keek ik op DOE @ DING en ik zag nergens iets staan.Zijn er al meer data bekend,want dit wil ik natuurlijk niet missen.Hoop van je te horen ,fijn weekend , groetjes en liefs Francis XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi Francis,

    Het klopt. Dat staat bijna nooit op de site. Je kunt het beste even mailen of bellen met Doe@ding. We hebben verschillende mogelijkheden. Ik hoop je snel weer te zien.

    Voor nu, een heel fijn weekend!

    Veel liefs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wederom een echt pronkstuk!!!
    grtjs
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  49. wow wat super gaaf gedaan zeg..
    de nieuwe magazine vind ik weer erg mooi!

    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  50. hoi monique ik volg je al een tijdje en vind het super wat je maakt kan ik niet een keer aan aan een workschop mee doen het maat niet uit waar .zo niet ik blijf je volgen suc6 met je creaties ze zijn het genieten waard

    BeantwoordenVerwijderen
  51. hoi monique ik volg je al een tijdje en vind het super wat je maakt kan ik niet een keer aan aan een workschop mee doen het maat niet uit waar .zo niet ik blijf je volgen suc6 met je creaties ze zijn het genieten waard

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Dat is een pareltje!! Echt mooi! Hoe heb je dat schatkistje gemaakt zodat het stevig is? Echt iets voor een ws!! You've got talent, lots of talent!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hallo Elly,

    Je kunt je bij Doe@ding opgeven voor een workshop. Het telefoonnummer is 0181-625017. Ik hoop dat het lukt.

    Veel liefs,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hallo Monique, was für eine herrliche Konstruktion hast Du da gemacht. das hat bestimmt viel Zeit gekostet. Das Risultat ist umwerfend!!!
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wow this project is stunning, the images are beautifully coloured, the details are absolutely gorgeous too.
    Your projects are always amazing.
    Hugs Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wow, wat een geweldig project. Complimenten voor alle details en prachtige kleuren. Kan er uren naar kijken. Groetjes, Vigdis

    BeantwoordenVerwijderen